1 Mayıs 2014 Perşembe

Bülent Ortaçgil & Birsen Tezer - Kimseye Anlatmadım

Havalar bir öyle, bir böyle... Az önce güneş göz kırparken, şu an yine bulutlar hakim. Böyle havalarda genel olarak duygusal şarkılar dinlemeyi tercih ediyorum... Arşivimi karıştırırken aşağıdaki şarkıya denk geldim. Uzun süredir dinlememiştim. İki, üç gündür dönüp dolaşıp bu şarkıda buluyorum kendimi. Birsen Tezer'in o mükemmel sesi... İnce, naif, huzur verici. Bülent Ortaçgil zaten başlı başına bir dünya. O dev sesi ile. İki güzel insan, güzel bir şarkıda birleşince... Kelimelerin kifayetsiz kaldığı bir çalışma çıkmış ortaya... Bize de keyifle dinlemek düşer. Mutlu kalın... :)





 
Sev beni, sar beni...
Bir tek kötü sözün, sarsar beni.
Bilinmez denizlerin,
Kuytu koylarında, bul beni.

Bil beni, al beni.
Bu saçmasapanlıktan kurtar beni...
Uykusuz gecelerin,
Gizli örtüsünden çıkar beni.

Ben bunları kimseye anlatmadım...
Kendimle bile konuşmadım.
Ben bunları kimseye anlatmadım...
Bir tek sen duy diye,
Sen bil diye,
Sen anla diye.

Sor beni, bul beni...
Sessiz şarkılarda, çal beni.
Bulutlar ülkesinden,
Kuru topraklara, indir beni.

Sez beni, yaz beni.
Karmakarışıklığımdan çöz beni...
Birikmiş tortuların,
Gizli sularından süz beni.

Ben bunları kimseye anlatmadım...
Kendimle bile konuşmadım.
Ben bunları kimseye anlatmadım...
Bir tek sen duy diye,
Sen bil diye,
Sen anla diye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder