11 Nisan 2014 Cuma

Çay lekesinden nasıl kurtuluruz?

Merhaba;


Bugün daha önce başıma gelmiş bir olaydan yola çıkarak etkili bir yöntemi sizler ile paylaşmak istedim.
Çok severek giymekte olduğum gömleğime şekerli çay döküldüğünde ne yapmam gerektiği hakkında pek de fazla fikir sahibi değildim. Hali ile eve döndüğümde gömlek kendisini çamaşır makinesinde buldu. Çıktığında ise sonuç benim için tam bir hüsrandı. Leke olduğu yerde durmaktaydı...
Üzerine internette bazı araştırmalar yaptım. Çeşitli markalardan bahsetmişler. Açık konuşmak gerekirse cesaret edemedimediysem de sonunda denedim ve sonuç aldım ama... Büyüklerin elbet bir bildiği vardır diyerek bir de onlara danıştım ve limon kolanyasının ya da limonun hemen müdehalede etkili olduğunu öğrendim. O gün bugündür kulağımda küpedir. :) İnternette yapmış olduğum araştırmalarda alkol ve sirkenin de etkili olduğunu dile getirdiklerini okudum. Belki günün birinde işinize yarar... :)


Mutlu kalın. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder