24 Nisan 2014 Perşembe

En Son Neredeydim 2: Görükle Çağdaş Eğitim Kooperatifi, Çağdaş Cafe Bistro, Bursa, Bursa Trio, Görükle Cafeler, Bursa kafeleri, Görükle Bursa, Görükle Kafeler


Merhaba...

Resmi bir kurumda çalışmamama rağmen bugünün tatil olması bana da yaradı tabiiki de. Günümü çok severek geldiğim Görükle'de değerlendiriyorum. Şu an size bu satırları Çağdaş Eğitim Kooperatifi'nin hemen yanında bulunan Çağdaş Cafe Bistro'dan yazıyorum. Öncelikle hatırlatmalıyım ki hava gerçekten çok güzel. Hafiften bulutların arkasına saklanan güneş ve latte macchiato eşsiz bir uyum içerisindeler. Sol tarafıma döndüğümde duvarlara çizilmiş olan pop artlar, içeriden gelen zevkli müzik seçimleri, güler yüzlü personeli ve hızlı servisi ile bence oldukça güzel ve sıcak bir mekan. Ayrıca çalışanları çok da kibar. Eğer sizde benim gibi kremalı kahvelerden hoşlanıyorsanız benim size tavsiyem latte macchiato, ben üzerine ek olarak vanilya ve karamelsos da eklettim. Eğer seviyorsanız bunu da tavsiye edebilirim. Fiyatlar konusuna gelecek olursak oldukça uygun diyebiliriz. İnternette menülerine rastlamadığım için ben de buraya detay eklemiyorum ama gerçekten çok uygun. Dilerseniz tavla, okey, kart oyunları, satranç vb oyunlar da bulunmakta yalnış hatırlamıyorsam cenga da vardı... Yani uzun lafın kısası sıkılacağınızı pek düşünmüyorum. Yolunuz düşerse eğer keyifli deneyimler diliyorum... :)


Mutlu kalın. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder