30 Haziran 2014 Pazartesi

En Son Ne İzledim 2: Ödünç Sevgili (Film İncelemesi)



Filmin Orijinal Adı: Something Borrowed 
Yapım: 2011 - ABD
Vizyon Tarihi: 27 Mayıs 2011 
Süre: 112 Dk.
Tür: Dram, Komedi, Romantik Komedi
Yönetmen: Luke Greenfield
Oyuncular: Kate Hudson, Ginnifer Goodwin, John Krasinski, Colin Egglessfield, Ashley Williams
Yapımcı: Jennie Snyder, Jennie Urman
Senaryo: Hilary Swank, Andrew A. Kosove
Tanıtım:

30 yaşındaki Rachel (Ginnifer Goodwin) başarılı bir avukat, iyi bir dost ve halen bekar bir kadındır. Yani tam bir New York'ludur. En iyi arkadaşı Darcy'nin (Kate Hudson) evlenmesine ise çok kısa bir süre kalmıştır. 30. yaş gününde Rachel bu umutsuz halini kırmak için uğraşır ve kendini hukuk fakültesinden beri aşık olduğu Dex'in (Colin Egglesfield) kollarında bulur. Fakat atladığı bir gerçek vardır ki Dex, en iyi arkadaşı Darcy ile nişanlıdır! Düğün yaklaştıkça, Rachel kendisini en iyi dostu ve hayatının aşkı arasında kalmış olara bulur.


Ne izlesem, ne izlesem diye dvd koleksyonuma göz gezdirirken gözüme Ödünç Sevgili çarptı dün gece, Rachel'in hikayesi beni hemen içine çekirverdi. Uzun süredir ertelediğim hatta bazen bu filmi ne zaman almıştım acaba diye düşündüğüm bir filmdi. Vakit varken aradan çıkartayım dedim...

"Aşk ile arkadaşlık arasında ince bir çizgi vardır..."

- İzlemeyenler için spoiler içerebilir -


Filmimiz 2 kadın 1 adam filmlerinden, Kimbilir ne kadar zordur yıllarca içinde biriktirdiğin aşkı, o ilk kalp atışlarını en yakın arkadaşından dinlemek, görmek... Allah düşmana vermesin derler ya filmde onu iliklerinize kadar hissediyorsunuz. Birlikte büyüdüğünüz arkadaşınız o mutlu iken sizin de mutlu olmanız için elinden gelen her şeyi yapıyor fakat, gerçekleri bilmeden! Neredeyse bazen Rachel için ağlayacaktım... Buluşmalar ayarlanır, kaçamaklar yapılır ve daha neler neler... Bir yerden ucunu kaçırsam filmin tamamını ele vermekten korkuyorum. Peki sonunda Rachel muradına eriyor mu derseniz? Sizi filmi izlemeye davet edeceğim.  Klasik bir hikaye olmasına rağmen benim puanım 5/4 peki siz ne düşünürsünüz? Ya da izlediyseniz düşünmüştünüz? Aynı durumda siz olsaydınız nasıl bir yol seçerdiniz? İzlemeyenlere not: Kendinizi Rachel'in yerine koyarak izlemeyi deneyin lütfen...

Keyifli seyirler dilerim.
Çok sevgilerle, mutlu kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder