15 Temmuz 2014 Salı

En Son Neredeydim 6: Heykel Cafe, Bursa Heykel Cafe, Bursa Heykeldeki Cafeler, Canlı Müzik, Bursa Canlı Müzik, Bursa Merkez Cafeler, Bursa Cafeler, Bursada Canlı Müzik Yapan Cafeler, Bursada Mekanlar


Merhaba  
Uzun süredir önünden geçtiğim ve üniversite yıllarımda adını sık sık duyduğum Heykel Cafe'ye cumartesi günü sonunda gidebildim... 
Heykel Cafe adını aldığı da aldığı Heykel'de yanı Atatürk Caddesi üzerinde.
Ön cephesi Atatürk Caddesine arka yüzü ise Nalbantoğlu tarafına bakmakta, bizim tercihimiz Atatürk Caddesinden yana oldu ama arka tarafda bir harika. :)
Servisi oldukça hızlıydı. Ben aslında melengiç (çitlembik) kahvesi içecektim. Burada bulduğum için sevinmiştim hatta, pek bulunmuyor malesefki... Ama kahve biraz durmuş, size kötü bir kahve ikram etmek istemeyiz tarzı hoş bir sunum ile karşılaşınca tercihim Latte Maccihato'dan yana oldu. Aslında sunumu oldukça güzeldi. Fakat -tamamen benim sakarlığımdan kaynaklı- fotoğraf çekmek için diğer tarafa alırken biraz tabağa döktüm, köpüğü aslında resimde görüldüğünden daha fazlaydı. Lezzetini sevdim. Çalışanların müşterilere yaklaşımlarını da sevdim. Eğer Bursa'ya yolunuz düşerse, ki Bursa'ya yolu düşüp Heykel'e uğramayan yoktur sanırım. Benim tavsiye edebileceğim yerlerden birisi Bursa Heykel Cafe. Ben de artık daha sık uğrayacağım... Menü içeriğine biraz değinecek olursam, aperatif yiyecekler, fastfood, zengin kahve çeşitleri ve farklı meşrubatları mevcut. Akşamları canlı müzik de bulunmaktaymış. Şimdiden afiyet olsun. Keyifli zaman geçirmenizi ümit ederim...

Çok sevgilerle, Mutlu kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder