30 Temmuz 2014 Çarşamba

En Son Neredeydim 7: Tesadüf Cafe Görükle, Görükle Tesadüf Cafe, Tesadüf Cafe Restaurant, Bursa Tesadüf Cafe, Bursa Tesadüf Cafe, Restaurant, FSM Tesadüf, Görükle Tesadüf, FSM Tesadüf Cafe, FSM Tesadüf Cafe Restaurant, Bursa Cafeler, Görükle Cafeler, Bursa Kafeler, Nilüfer Kafeler, FSM Cafeler, Nilüfer Cafeler



Uzun bir tatilin ardından merhaba ☺ 


Öncelikle umarım herkes dilediği gibi dinlenebilmiş, ailesi ve dostları ile vakit geçirme fırsatı bulabilmiştir. Açık konuşmak gerekirse bana bu tatil biraz kısa gelse de, bir çoğuna vakit ayırabildim. Gerçi dinlendim mi gezdim mi orası apayrı bir konu. Cumartesi günü iş çıkışı gezmelere bir başladım ki, önümü alabilene aşk olsun... İşten çıktığım gibi soluğu Görükle'de altım. Neden bilmiyorum ama üniversite yıllarımdan beri burayı çok seviyorum ve vazgeçemiyorum... :)
Her neyse...
Mekandan bahsetmek gerekirse Görükle Tesadüf bence bir klasik zaten. Kime sorsanız duyarsınız mutlaka. Konum olarakta tam merkezde bulunduğu için uğrak bir mekan olarak bahsetmekte bir yanlışlık görmüyorum. Tesadüf cafeye ne zaman gidersem gideyim ne kadar kadar kalabalık olursa olsun, ama asla 'servisi yavaş' taribi ile karşılaşmadım! Aksine o kadar hızlı ki şaşırtıyor insanı. Lezzet konusunda zaten tartışmaya bile açmıyorum konuyu. Yine o bir Klasik! diyorum sadece. Ben bir shake hastası olduğum için ve buranın shakesi gerçekten bir harika olduğu için tercihimi vanilya, karamel shakeden yana kullandım. Tabii ki hala tadı damağımda. :) Adının hakkını veren yerler vardır. Burası da benim için tam olarak öyle bir yer. Üstelik adı gibi çok ama çok uzun süredir görmediğim, hatta Bursa'da olduğundan bile şüphe ettiğim Üniversite arkadaşım ile de burada karşılaştık. Tesadüfen denk geldik desek daha mı doğru olur? Böylesi tesadüf! Bayram şekeri niyetine çok iyi geldi anlayacağınız. :) Ben mekandan, sunumlarından, personelinden kısacası herşeyden çok keyif aldım. Eğer Görükle'ye yolunuz düşerse, benim tavsiye edebileceğim yerlerden birisi de Tesadüf Cafe. Gerçi ben ağırlıklı olarak Görükle olarak bahsetsemde, FSM Bulvarında da Tesadüf Cafe'ye ulaşabilirsiniz. Menü içeriğinin de zengin olduğunu söylemeden geçemeyeceğim. Şimdiden afiyet olsun. Keyifli zaman geçirmenizi ümit ederim... 

 Benim mekana olan puanım 5/4



 

Çok sevgilerle, Mutlu kalın :) ♡

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder