12 Ağustos 2014 Salı

Son Günlerde Ne Dinliyorum 1: YOLDA





Bu grup bir harika! Bunu tüm samimiyetim ile söylüyorum...
Grup ile tanışmam kuzenimin durum mesajını -Güneş değer tenime, hergün büyür aşkın içimde- çok beğenip acaba bir şiir mi? diye araştırmaya başlamam ile oldu. Araştırırken Yolda'nın Yol şarkısı ile karşılaştım. Ardından şarkı beni kendisine bağımlı hale getirince bende Yolda'nın diğer şarkılarına da kulak vermeye başladım ve birkaç gündür dönüp dolaşıp inatla ve ısrarla yollarım daima Yolda'ya çıkıyor. Sıcak, samimi, içten. Eğlendiriyor, eğlendiğinizi hissettiriyor ve huzur veriyor, düğündürüyor. Alıp sizi bambaşka diyarlara götürüyor. Yol şarkıları ve yolculuk şarkıları demek galiba tam olarak onları tanımlıyor. Ruhsal seyahate çıkartıyor sizi. Dinlerken kendinizi bir dağın başından aniden bir sahil kasabasına sürüklenmiş bulabilirsiniz.
Ben çok sevdim. Sizlerin de sevmenizi ümit ederim.
Benim favori şarkım daha doğrusu şarkılarım -aslında hemen hepsi ama yukarıdaki afişteki şarkıları daha bi fazla dinlediğimi fark ettim. 
Ama özellikle dinlemeden geçmeyiniz dediklerim arasında
Yol, Ada, 6:30 Vapuru, Güneşim, Su, Vahşi Atlar ve Yeniden bulunmakta.
Yolda'ya müzik hayatlarında başarılar dilerken benim puanım 5/5
Çok derin sevgilerle, daima mutlu kalın. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder