11 Kasım 2014 Salı

En Son Neredeydim 9: Mudanya Korsan Cafe (Yağmur)

Merhaba...

Mutlu bir pazar günü geçirmişsinizdir umarım sizlerde...

Ben bu haftasonu çok eğlendiğimi tüm içtenliğim ile dile getirerek başlamak istiyorum söze. Mudanya'daydım... Yazdan kalma bur hava vardı bugün... Böyle havaları seviyorum. Sıcacık güneş içini ısıtıyor insanın. Huzur veriyor...



Korsan Cafe'ye gelirsek... Aslında uzun bir süredir burayı yorumlamak istiyorum fakat bur türlü zaman ayıradım. Eskiden Mütareke Evi'nin yanında denizin üzerine uzanan bir iskele şeklindeydi. Kapandığında üzmüştük... O zamanlarda da Mudanya'da bulunan diğer cafelerden farkını ortaya koyuyordu. Fakat, ben burayı daha bir çok seviyorum. Samimi, doğal... Hızlı ve güleryüzlü hizmet. Mekan şahane!!! Dekoru olsun, manzarası olsun... Yazın dış masalarda olsak da, içerisi de bir o kadar güzel. Oda oda... Denize bakıyor tüm odaların pencereleri... Ahşap bir ev, eskiden bir zamanlar postahane olarak kullanılmış... O zamanlarına da tanıklık etmiş olmayı dilerdim... Heyecan ile gönderilen mektuplar, beklenilen mektuplar... Şuân da yine sizlere bu satırları burada en sevdiğim masadan yazıyorum...
Ben pek çay seven bir yapıya sahip değilimdir fakat buranın çayı bir başka. Ben bile çay özlüyorsam eğer... Servisi çok hızlı bir o kadar da lezzetli. Mudanya'da ki evim diyorum ben buraya. Sığınağım... Kahveleri boollll köpüklü, Türk kahvesi sevmiyorsanız eğer kahve çeşitleri de zengin. Klasik bir Susurluk tostu, Ayvalık tostu sizce kaç değişik biçimde servia edilebilir? Bunun yanıtını en iyi Korsan Cafe'de alabilirsiniz. Tatlılarına gelirsek; ben kremalı tatlıları severim ama her pasta da yenmez fakat burada yediğim tüm
lezzetler eşsiz. Benim sizlere nacizane tavsiyemdir. Mudanya Korsan Cafe. Deneyiniz, pişman olmayacaksınız.

Mekana puanım 5/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder