10 Nisan 2014 Perşembe

Sıcacık dostluklar bir merhaba ile başlar...

Merhaba ben Simge,

Kendimi anlatmak konusunda hiç ama hiç iyi olmadığımı söyleyerek yazımıza başlamak istiyorum. Boş zamanlarımda kitap okumayı, film izlemeyi ve müzik dinlemeyi çok severim... Yeni şeyler keşfetmek daima hoşuma gitmiştir. Son dönemde kendin yap projeleri ilgimi çekmekte. Ama ne yazık ki yoğun programlarından ötürü pek fazla vakit bulamamaktayım. Uzun süredir aklımda blog açmak gibi bir düşüncem vardı. Yıllardır erteledim nedensiz bir şekilde. Oysa ki birşeyler üretmeyi ve ortaya çıkartmayı çok seven bir kişi olmama rağmen. Üstelik o zamanlar çok daha fazla boş vaktim vardı... Geçtiğimiz bahar döneminde katıldığım bir seminerde tanıştığım eğitim danışmanı o harika konuşmasından sonra da sonuna aranızda yerimi almış bulunmaktayım. Bloğumda öncelikler kitaplardan, sinema ve filmlerden, müziklerden, ve gezi notlarımdan bahsedeceğim. - Hepsi benim için birer vazgeçilmezdir.- Diğer boş zamanlarımda ise, tasarımdan, ev dekorasyonundan, eğitimden, sanattan, modadan, saçlardan, makyajdan, güzellikten, pratik bilgilerden, gezi notlarımdan, keşfedebileceğiniz yerlerden kısacası hayattan bahsedeceğim. Birlikte güzel zaman geçireceğimizi düşünüyorum. Şimdilik benden bu kadar. Zamanla beni daha iyi tanıyacağınızı umuyorum. 


Çok sevgilerle, mutlu kalın 🙏

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder