21 Haziran 2014 Cumartesi

En Son Neredeydim 4: Kafeperest, Kafeperest Lounge, Bursa Kafeperest, Bursa Lounge, Bursa Kafeperest Lounge, Bursa FSM, Bulvar Bursa, Bursa Fsm Bulvarı, Fsm Bulvarı Cafeler, Bursa kafeleri, Fsm Bursa, Bursa Bulvar, Bulvar Mekanlar, Fsm Cafeler, Fsm Mekanlar, Bulvar Cafeler






































Merhaba  

Geçtiğimiz yıl sık sık giderdim Kafeperest'e, çok sevmeme ve samimi bulmama rağmen bu yıl tekrar gitmeye vakit bulamamıştım. Dün işten çıktığım gibi soluğu FSM'de aldım. Tüm lezzetleri güzel olmasına rağmen benim buradaki favorim Karamelli shake, bir çok yerdekinden farklı bir tat var shakelerinde... Hali ile yaz sıcaklarında da birebir geliyor. iç mekan tasarımı olsun, dış mekan tasarımı olsun benim hoşlandığım tarzda olan yerlerden. Çalmakta olan müzikler tam bir tarz sahibi. Mekanın tasarımı ile, müzikler bence eşsiz birer uyum içersindeler. Biz kendimize cadde manzaralı bir masa seçtik... Zamanın nasıl geçtiğini anlamadığınız hoş yerler vardır, bence burası da onlardan bir tanesi. Gerçi zamanı değerli kılan her daim dostlar olsalar da, mekanın kalitesi de sohbetin tadına tat katar diye düşünenlerdenim. Eğer yolunuz düşerse ve bir mola vermek isterseniz hayata, Kafeperest Lounge, Dentatürk Ağız ve Diş Sağlığı Hastahanesinin hemen karşısında.

Çok sevgilerle, Mutlu kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder