14 Haziran 2014 Cumartesi

En Son Neredeydim 3: Piraye Kafe Bistro, Piraye Cafe Bistro, Piraye Kafe, Piraye Cafe, Bursa Piraye Kafe, Bursa Piraye Cafe Bistro, Bursa Piraye Kafe Bistro, Mutluluğun Resmi, Hayal Molası, Damak Tadı, Bursa Mekanlar, Bursa Cafeler, Nilüfer Mekanlar, Nilüfer Cafeler


Merhaba




Finallerdi, iş yoğunluğuydu derken günlerin nasıl geçtiğini anlamadığım bir dönemi geride bıraktım. Ve finaller bittiğinden beri beni eve götürebilene aşk olsun desem yeridir sanırım.
Uzun süredir ertelediğim arkadaş buluşmalarının bir kısmını şu döneme sıkıştırdım. Mesailer de uzamayınca tam denk geldi. :) Her neyse, sizleri daha fazla meşgul etmeden asıl konumuza geri dönmek istiyorum.


 





Pazartesi günü iş çıkışımda 2. nolu trene atlayıp Ertuğrul Kent'e kaçtım, başka bir deyimle 100. Yıl. Uzun süredir adını duyduğum fakat bir türlü gitmeye fırsat bulamadığım Piraye Kafe Bistro Ne ararsanız bulabileceğiniz bir mekan. Alternatif menüsü ile oldukça zengin bir içeriğe sahip. Ulaşım açısından oldukça kolay bir yerde bulunan Piraye, Nazım Hikmet Kültürevi'nin içerisinde bulunuyor. Nazım'ı burada da Piraye'si yalnız bırakmamış anlayacağınız. :)
Bizim gittiğimiz saatlerde pek kalabalık değildi. Bu açıdan o gün için benim ruh halime tam uygun bir yerdi. İç açıcı bir yer, çalan müzikler de öyle. Tam benlik bir yer diyebileceğim nadir mekanlardan birisi olma özelliğine daha ilk gidişimden hak kazandır. :)
Lezzet konusuna gelirsek burada naçizane bir gurme olmamakla birlikte, Ice Mocha'sı oldukça güzeldi. Bazı yerlerde çikola aromasını az koyarlar, bazı yerlerde çok... Ya da kahvesi için aynı durum söz konusu olabiliyor bazen. Burada tam kıvamındaydı. Tatlı-sert kahve seven bir yapıya sahip bir kişi olarak sevdim. Arkadaşım Ice Latte içti, o da oldukça beğenmiş ki pek her şeyi beğenen bir yapıya sahip değildir laf aramızda. :) Biz onu bu halleri ile seviyoruz. :) Eğer hayatınıza siz de bir 'hayal molası' vermek isitiyorsanız uğrak yeriniz olabileceğini düşünüyorum.

Mutlu kalın. Çok sevgiler. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder