8 Temmuz 2014 Salı

En Son Neredeydim 5: Piraye Kafe Bistro, Piraye Cafe Bistro, Piraye Kafe, Piraye Cafe, Bursa Piraye Kafe, Bursa Piraye Cafe Bistro, Bursa Piraye Kafe Bistro, Mutluluğun Resmi, Hayal Molası, Damak Tadı, Bursa Mekanlar, Bursa Cafeler, Nilüfer Mekanlar, Nilüfer Cafeler, Bursa Nilüfer Cafeler, Bursa Nilüferdeki Cafeler, Bursa Nilüfer Kafeler, Bursa Nilüferdeki Kafeler


Benim bu latte aşkım! Daha doğrusunu isterseniz ah benim bu kahve aşkım...
Pazar günü yine soluğu Piraye Kafe'de almama neden olan bu kahve aşkıma aslında çok şey borçluyum. Uzun süredir bir türlü görüşemediğim canım arkadaşımla Piraye Kafe Bistro'da karşılaştık... Son zamanlarda onun iş yoğunluğu benim iş yoğunluğum derken hep buluşmayı planladığımız günde bir türlü buluşamamıştık... Farklı şehirlerde okuduk, lise ve üniversiteyi ama sonunda eve döndüğünüz o an gibidir uzun süren dostluklar... Bizimkisi de biraz o cinsten. İlk okuldan beri hiç bağımız kopmadı, sıra arkadaşıydık, sırdaştık hep. Böyle arkadaşlar zor bulunur... Araya yıllar yollar girer bazen ama önemli olan gerçek güven ve gerçek sevgidir dostluklarda. Her neyse... Uzun uzadıya yazmak istesem oturup ağlarım sanırım! Çünkü bende gerçekten değerli bir yere sahip olan bir dosttan bahsediyorum... :) Giderken bana eşlik eden arkadaşım da oldukça dost canlısı ve sıcak kanlı olunca harika bir üçlü olduk... Aslında dörtlü olduk ama, ben dostumu kolay kolay kimse ile paylaşamam öyle dermişim şimdi... Tabii ki hep birlikte harika bir zaman geçirdik... Ve dörtlü olarak da daha fazla takılma kararı aldık... Yeni arkadaşlıklar her zaman güzeldir. :)

Piraye oldukça sakin bir mekan ve alanının geniş olması da beni cezbediyor. Nazım Hikmet Şiir Kütüphanesi ile karşılıklı... Dilerseniz iç mekanda, dilerseniz balkonda, dilerseniz de bahçe kısmında hoş vakit geçirebileceğiniz güzel yerlerden. Servisleri oldukça hızlı ki bence bu çok ama çok önemli bir kavram. Müzikleri desek, her telden çalar, gerek popüler, gerek yabancı... Huzurludur şarkılarıda. Kulaklarınızı boğmaz. 
İçecek tavsiyesine gelecek olursam, Fotoğrafta görmekte olduğunuz gibi oldukça büyük bir bardakda servis ediyorlar Ice Latte'yi. Ve boooolllll köpüklü, yani tam da benim sevdiğim gibi. Kullanılan kahvesi oldukça kaliteliydi, farkını hemen hissettirdi. Gerek kokusu, gerek tadı ile... Bazı kahveler pek kokmuyorlar, nedendir bilemeyeceğim ama... Bazıları ise beni gerçekten büyülüyor.
 Lezzetli kahvelere merhaba demek istiyorsanız niçin daha fazla bekleyesiniz ki? Piraye'nin kapıları eminim sizlere daima açık olacaktır. Keyifli zamanlar geçirmeniz dileğiyle...


Çok sevgilerle, mutlu kalın... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder