22 Nisan 2014 Salı

En Son Neredeydim 1: Bursa Görükle Trio Meydan Cafeler * I amsterdam, Iamsterdam, amsterdam, Bursa, Bursa Trio, Görükle Cafeler, Bursa kafeleri, Görükle Bursa, Görükle Kafeler

Merhaba :)



Uzun süredir gezip gördüğüm yerleri gezi defterimde biriktiriyordum. İleride gün gelirde deneyimlerimden yararlanmam gerekirse diye başlamıştım aslında en başında… Ama sonra düşündükçe bunun daha ötesinde bir hobi olmaya başladığını fark ettim. O gün bugündür durmaksızın yazıyorum… Yeni yerler keşfetmeyi ve yeni tatlar denemeyi çok seviyorum.
Bugün yavaş yavaş sizler ile de paylaşma kararı aldım. Sondan, baştan belki biraz karışık olacak ama artık zamanıma ve duruma göre… Beni anlayacağınızı ve anlayış göstereceğinizi düşünüyorum.

Geçtiğimiz cumartesi Görükle’deydim. İş yoğunluğuydu plan program derken sık sık kaçamıyorum bu güzel yerleşkeye… Uludağ Üniversitesi ve Görükle ile tanışıklığımız 2007/2008’li yıllara dayanmakta. O zamanlar rahatsızlığımdan ötürü ziyaret etmek zorunda kalsam da zamanla keşfettikçe beni kendisine çekti. Tam öğrencilere uygun olan bir yer, fiyatlar normal düzeyde olmasına karşılık mekanlar oldukça kaliteli. Kısa bir dipnot geçtikten sonra asıl konuya gelmek istiyorum. Başta da dile getirdiğim gibi, geçtiğimiz cumartesi günü Görükle’deydim. Trio Meydan açıldı duymuşsunuzdur sanırım. –Eğer duymadıysanız aramızda kalacaktır. J – Sanırım Ocak ya da Şubat ayında açılmıştı. İtiraf etmek gerekirse bunca zamandır gitmeye vakit bulamadığım için kendime kızıyorum. Bir nevi açık hava avmsi. Cafeler, restoranlar, meydan, spor salonları, yurtlar, avm, turizm acentesi, yani içinde ne arıyorsanız onu bulmanız mümkün… Meydan’da Pazar günleri stant açıyorlar bir de, ikinci el eşyalar, kitaplar, takılar, hediyelik eşyalar. Çok şirin bir görünümü var. Ortada havuzu hangi cafeye gidersen görebiliyorsun. I amstardam’a uğradım ben. Kumda kahvesini merak ettiğim için. Arkadaşlarım çok met etmişlerdi. Dedikleri kadar varmış… Gerçekten çok lezzetli. Kahvenizi içerken canınız mı sıkıldı? Hemen her çeşit oyun mevcut. Eğlenceli vakit geçirmenizi sağlamak için her şey ince ayrıntıları ile düşünülmüş. Hep yek diye bir oyunları var mesela, I amsterdam’a gidip hep yek ürününü sipariş ediyorsunuz, siparişiniz geldiğinde yanına zarlar da geliyor. 3 atış hakkınız bulunmakta, eğer hep yek atabilirseniz menünüz onlardan ikram edilecekmiş. Şans oyunlarında yüzüm hiç gülmese de bir daha ki gidişimde onu deneyeceğim maksat muhabbet olsun :) Yolunuz düşerse, keyifli ziyaretler dilerim.

Mutlu kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder