25 Nisan 2014 Cuma

El birliği ile ev dekore ediyoruz :)

Güneşli bir Cuma gününden merhaba;

Kendimi bildim bileli dekorasyon konusunda yenilikleri sevmişimdir. Farklı fikirleri harmanlamak oldukça eğlenceli geliyor bana ve bu alanda araştırma yapmayı çok ama çok seviyorum. Az önce bilgisayarımı düzenlerken dekorasyon konusunda açmış olduğum klasöre ilişti gözüm. Hepsi farklı sitelerden ve kullanıcılardan kaydedilmiş olduğu için birebir olarak şu resim şuradan buradan diyemeyeceğim malesef ki...
Hoşuma giden ileride bir gün kendi evimi tasarlama şansım olduğunda bu benim tarzımı yansıtır diyeceğim resimleri sizler ile paylaşacağım. Dekorasyonda genel itibari ile soft renkleri ve sade tasarımları seviyorum. Resimlerden de anlaşılacağı üzere. Fotoğraflarda hoşuma giden ve gitmeyen detayları, kendi zevkimce yorumlayacağım. Dilerim ortak zevklere sahip olduğum arkadaşlar çıkacaktır. Keyifli okumalar... :)



Ben olsaydım arka planı tuğla görünümünde olan bu duvarda renkli saat kullanmazdım krem renklerinde ya da beyaz renkte bu saati kullanabilirdim. Bence çok daha şık görünürdü. Ya da zemin düz renklerde krem ya da çok açık pastel tonlarda cam yeşili, açık pastel tonlarda turkuaz, açık bebek mavisi, açık bebek pembesi gibi renkler olabilirdi. Bence o zaman kullanılmakta olan saat ve rengi duvarda ahenk ile dans ederdi. Roma rakamları olan saatleri daima sevmişimdir. Girdiği her yere zerafet getirdiğini düşünüyorum. Bu arada duvardaki süslemeleri hiç kaale almadan konuşuyorum. Resmi de tamamen onlar yokmuş gibi hayal ederek değerlendirmekteyim. Süsler bence tam bir fiyasko...

  

Ben bu kadar karanlık mekanları sevmiyorum. Sanki matem havasındaymış gibi. Kapkaranlık... İnsanın ruh hali kötü etkilenir. :) Burada hoşuma giden iki detay bulunmakta. Eyfel Kulesi ve sandalyelerin şekli. Az önce yukarıda bahsetmekte olduğumuz salon rengine de güzel gitmezmiydi bu sandalyeler ama ne yazık ki salonda onları koyabileceğimiz yerimiz yok. Asıl önemli detay Eyfel Kulesi. Bence hemen birl köşeye yerleştirmeliyiz. :)



 Bence salonumuzda oturma grubu olarak bu koltuklar ideal. Manzarası da oldukça güzel hem. Sallanan sandalyenin yanına Eyfel Kulemizi de ekledik mi? Yalnız ortada bulunan sehpayı kaldırıyoruz. Onun yerine ahşap beyaz renkte olanını ekliyoruz. Aydınlatma seçimi hoş olmuş. Bu fotoğrafta görünmüyor ama saatimiz de tekli koltuğun hemen arkasındaki duvarda. :)


Tablo detayları çok hpşuma gitti! Ben olsaydım kanepenin arkasına böyle bir köşe tasarlardım. Hatta rengi de tam olarak bu tonlarda olabilirdi. Puf koyarmıydım şu anda emin olamadım. Koyacak olsam yukarıda ki renkte ve desende koyardım ama o kesin. :)


Eğer alt tarafa puf eklemediysem kesinlikle duvardakinin minimal versiyonunu duvara uygulardım. alt tarafı kapaklı olmayan raflar güzel dururdu. Üzerine de tablolardan şık bir dekorasyon... :)
Balkona da alt tarafta görecek olduğunuz sandalyelerden birkaç tane ekledik mi?


Balkonunuzda fazladan yer varsa pufu oraya güzel havalarda çıkartabilirsiniz.


Bu fikir çok hoşuma gitti. Ben olsaydım; bu süsleri daha da çoğaltırdım ve salon resminde gördüğünüz çiçeğin bulunduğu yerin tam oraya yani pufun biraz önüne bunları dizerdim. İçine çiçekler, renk renk aromatik mumlar eklerdim.  Şimdilik bu kadar... Bu şirin evde mutlulukla oturmak kalıyor geriye. Yazı bittikten sonra ne yapardın diye sorarsanız kitabımı alıp bu evin hayalinde keyif sürmek isterdim... :)


Mutlu kalın. Sevgiler... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder